S
KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ YAPACAK ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!!!
ÖĞRENCİ DUYURUSU
1- 2018-2019 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 17-21 Eylül 2018 tarihleri arasında
internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt
yenileme işlemi yapılmayacaktır.
2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.
3- a) 2018 YKS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan
öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan
Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini
gerçekleştirebilirler.
b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri ile öğrenim süresini
aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme
işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini ING
Bank’ın herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir.
(Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz,
biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)
İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:
a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “http://www.trakya.edu.tr”
adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya
“http://obs.trakya.edu.tr” internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme
Giriş” ekranı gelecektir.
b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş
yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve
şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız.
c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz.
d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim
Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu
dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim
Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında
yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak
ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik
yapılabilmektedir.
h) Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.
ı) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin,
dekontlarını 27 Eylül 2018 tarihine kadar birim öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri
gerekmektedir.
NOT: Ders seçimlerinde öğrencilerin öncelikle (Ara Sınıf Öğrencileri İçin) daha önceki dönemden kesmiş olduğu zorunlu veya seçmeli dersler ile alıp başarısız olduğu dersleri alması gerekmektedir. Başarısız dersleri alan öğrenciler kalan kredileri ile kendi dönemlerinden ders alabilirler. Ders seçimlerinde hata bulunan öğrencilerin Danışmanları ile iletişime geçmeleri rica olunur. Öğrenci Bilgi Sisteminde yer alan " Mesaj" menüsünde yer alan "Mesajlarım" kısmından Danışmanları ile iletişime geçebilirler.
Danışmanlar Listesi için tıklayınız.
ÖNEMLİ HUSUSLAR İÇİN TIKLAYINIZ.
Bu içerik 14.09.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 1306 kez okundu.