2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI (EK MADDE 1) İLE YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

Yükseköğretim Kurumlarında Ön Lisans ve Lisans Düzeyindeki Programlar Arasında Geçiş, Çift Anadal, Yandal ile Kurumlar Arası Kredi Transferi Yapılması Esaslarına İlişkin Yönetmeliğin Ek Madde 1'i uyarınca;


2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı için Üniversitemiz birimlerine Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanı) ile yatay geçiş başvurularının Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi’nde  belirlenen tarihler içerisinde istenilen bilgi ve belgeler ile birlikte Fakültemize yapılması gerekmektedir.

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı yatay geçiş kontenjanları için başvurular 01.08.2023 tarihinde başlayacak olup öğrencilerimizin aşağıda istenen belgeler ile birlikte 15.08.2023 tarihine kadar fakültemize başvurmaları gerekmektedir. Başvurular 25.08.2023 tarihine kadar değerlendirilecek olup sonuçlar 28.08.2023 tarihinde fakültemiz internet sayfamızdan açıklanacaktır.


ÖSYM Kılavuzunda Yer Alan Programlara Ait Öğrenci Kontenjanının % 30'unu Geçmeyecek Kadar Kontenjan Bulunmaktadır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Yerleştirme Takvimi için Tıklayınız

Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınız

Taban Puanları için Tıklayınız



Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)      Yatay Geçiş Dilekçesi için Tıklayınız.


2)      ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve YKS Sonuç Belgesi

3)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

4)      Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

5)      Öğrenci Belgesi (Aslı)

6)      Ders Planı ve Ders İçeriği (Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerin olması yeterlidir.)

7)      Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Belge

8)      DGS ile Yerleşen Öğrencilerin DGS Sonuç Belgesi ve DGS Yerleştirme Belgesi

9)      Hazırlık Sınıfında Başarılı Olduğunu Gösterir Belge (Hazırlık Sınıfı Olan Bölümlerimiz için)

Not 1: Başvurular Şahsen veya E-Posta ile yapılabilir. Şahsen veya E-Posta ile yapılacak başvurularda istenen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir.  E-Posta ile  başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri taratarak PDF veya JPG formatında mimarlikfak@trakya.edu.tr  adresine başvuru takvimi içerisinde iletmeleri gerekmektedir.

Not 2Yukarıda başvuruda istenen evrakların teslimi hususunda eksiklik ya da hata olması durumunda, değerlendirme sürecinde başvurular eksik ya da hatalı evrak nedeniyle değerlendirmeye alınmayacaktır.

Bu içerik 27.07.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 1107 kez okundu.